EXPRESSEN TRAINING CAMP

ActivateMe har den stora äran att få leverera tidningen Expressens 10-veckors training camp under våren 2014. Expressens annonsavdelning har valt att använda lunch-träning som verktyg för att skapa, underhålla och bibehålla viktiga kundrelationer. Deltagarna i training camp-grupperna består dels av några Expressen-anställda, men framförallt personer anställda på mediebyråer i centrala Stockholm.

-”Expressens annonsavdelning har valt att samarbeta med ActivateMe. Under våren har vi bjudit in kunder för att tillsammans träna och bygga upp en bra grundfysik. ActivateMe är ett fantastist inspirerade företag som sätter kunden i fokus, och skapar en stark teamkänsla hos deltagarna”, säger Helena Ceder Broström, projektledare Expressens annonsavdelning.

Vi på ActivateMe tycker det är väldigt spännande att få ta oss an ett sådant här speciellt uppdrag där Expressen gått i bräschen för en modern, och hållbar, version av kundvård. Genom att genomföra fysiska aktiviteter tillsammans bildas det snabbare, och mer hållfasta, relationer mellan människor. Saker som yrkestitlar, arbetsgivare och tidigare erfarenheter flyger all världens väg, under träningspassen hamnar alla på samma nivå.

ActivateMe har även ordnat så att deltagarna fått varsin funktions t-shirt från Casall HIT samt hälsosamma lunchpaket ifrån Svarta Lådan för att förbättra resultatet utav träningen, men även möjliggöra träningspass på lunchen.

//Brian

bild (4)

bild (5)

bild (16)

Expressen_logo_L

bild (16)

bild 4 (1)

exp

SHARE ON